luni, 26 martie 2012

Relația mamă-fiu

      

Atunci când o femeie decide să aibe un copil, fără să vrea, va gândi și ce își va dori: fată sau băiat. Experiențele ei de copil o vor influența inconștient în dorința sau plăcerea de a avea o fată sau un băiat.Însă, dacă va avea un băiat, uniunea dintre ei va fi pe viață iar preferința mamei pentru el va ascunde mereu dorințe tabu.
 
    Pentru o femeie, a avea un băiat reprezintă o revanșă asupra destinului.Se pare, că fără voința sau alegerea lor voită, adoptă un comportament misogin.Iar fii lor le oferă această oportunitate, aceea de a  realiza lucruri pe care ele ca femei sau fetițe nu le-au putut face: pot practica sporturi violente, își pot continua studiile, pot avea mai multe aventuri amoroase.
  
     Dorința unei femei de a avea un copil vine din două surse: prima ar fi  identificarea cu mama ( așa cum mama a făcut-o pe ea sau și alți frați așa la rândul ei și ea va trebui să facă copii), iar a doua ar fi o prelungire a complexului lui Oedip ( care la fete se manifestă prin dorința  de a se căsători cu tatăl când vor fi mari, dar  și prin gelozie față de mamă). 
   ”Când o să fiu mare, o să mă mărit cu tati”- pe acest fundal păstrat bine în incoștient vor începe să se adune piese de puzzle ce vor oferi mai apoi  un tablou al relației fetei cu părinții.
  
     Dacă o femeie a avut o relație dificilă cu mama ei va dori să aibă un băiat, iar dacă va fi așa, relația dintre ei va fi una foarte strânsă, dorind să nu continue acele momente de suferință pe care mama ei i le-a pricinuit.Ea se teme cumva, că relația cu  o fiica va duce mai departe un model comportamental și deci va avea aceași relație dificilă și ea cu fiica ei.Mai simplu va fi deci,de a avea un băiat cu care relația să fie de altă natură.Dacă însă a avut o relație fericită cu mama ei și poate relații nefericite cu tatăl sau frații, va dori să aibe o fată. Pe aceeași matriță, va considera că băiețelul îi va oferi ocazia de a avea relația defectuoasă pe care a avut-o ea cu frații sau tatăl.
  
    Mai târziu, când va deveni matură și  va avea relații cu bărbați și ( dacă) se va confrunta cu eșecuri în dragoste, un copil-băiat îi va oferi posibilitatea de împlinire, în plan inconștient, a unei relații. Băiețelui ei va deveni bărbatul vieții ei, căruia îi va ierta tot, ale căror defecte le poate trece cu vederea și a cărui personaliatate este specială (mai tărziu, nicio fată nu-l va merita pe deplin) chiar dacă ea nu recunoaște acest lucru.

      Relația lor are încă de la început seducția ca bază.Ceva mai târziu se va forma și consolida cu adevărat, pentru că pe măsură ce băiatul crește va începe să se poarte ca și cu o parteneră, ceea ce pe mamă o va înălța în al nouălea cer.O fată nu-i va mângâia părul ca și un băiat, nu o va strânge în brațe ca el și nu o va aștepta cu mai multă dragoste și interes decât un băiat.
  
    Totuși, creșterea unui băiat nu este mai ușoară pentru o mamă, chiar dacă relația dintre ei este mai stânsă și specială. El va prefera  jocuri violente, va avea comportamente primitive, lipsuri de interes pentru școală, va fi greu de stăpânit și greu de comunicat cu el. Cu zâmbetul pe buze și o satisfacție ambiguă, mamele de băieți admit că în creșterea unui băiat ele trec prin toate stările emoționale posibile și de cele mai multe ori opuse. Cum ele nu se regăsesc în jocurile și comportamentele lui va fi greu să-l înțeleagă, dar nu-l face mai puțin iubit.Relația mamă-fiică va fi una de tip oglindă.Mama se va regăsi pe ea în fiica ei, iar când aceasta va atrage privire bărbaților, relația tinde să se denatureze pe fondul geloziei și a conștientizării faptului că ea a început să îmbătrânească. Relați mamă-fiu va fi una de tip continuitate, în care mama, când băiatul va atrage privire fetelor, va ști că a crescut bine un băiat și i-a dezvoltat bine masculinitatea din el( ceea ce este iluzie, căci tatăl dezvoltă masculinitatea băiatului.Poate apărea și aici gelozia căci mama nu mai este femeia cea mai importantă din viața lui, iar apariția sexualității la băiatul mamei va aduce inevitabil conștientizarea faptului că mama nu-i poate oferi asta pentru ca relația lor să poată continua fără probleme și nici o alta nu i-l va lua.
  

     Băieții se alintă încă din scutece în brațele mamelor, iar trecerea de la o etapă la alta va fi grea.Ei se complectează unul pe altul și se înțeleg perfect, bebelușul are mult umor, o face să iasă din stresul și cotidianul zilnic, o face să evadeze din relația ei cu soțul/tatăl băiețelului, îi înflorește feminitatea, îi găsește toate calitățile pe care și le-a dorit dintotdeauna la un bărbat, iar defectele lui sunt mici copilării inocente. Cum să nu fie mama  cu băiețelui ei mult mai îngăduitoare decât cu o fată cu care e în rivalitate și care îi oferă sentimente de gelozie?
  
     Numeroase mame nu iau distanța emoțională la timp față de băiețeii lor pentru că nu renunță nicicum la relația de femeie-bărbat, o relație defectuoasă de altfel care va ține bărbatul de mai târziu pe loc, va avea eșecuri și eșecuri în relații cu femei pentru că are mereu imaginea mamei în minte,va simți că o trădează sau o înșeală, pe care o idolatrizează și o va căuta în diferite partenere, care normal că nu vor avea cum să semene cu mama lor, iar personalitatea unică a femeilor îl pune pe fugă pe bărbatul mamei care admite că băiețelul ei nu-și găsește femeia potrivită având în vedere miile lui de calități.
  
   Ținut departe de tată (chiar și simbolic) mama greșește încă o dată, căci nu-i va oferi posibilitatea băiatului de a se indetifica cu tatăl care doar el îi oferă model de masculinitate, cum să se poarte cu o femeie, cum trebuie să fie un cap al familiei,  model de autoritate și multe alte modele. Mama este cea care i-a dat viață, l-a crescut, l-a iubit, i-a oferit liniște și confort, dar  de la debutul adolescenței, tatăl este cel care va trebui să preia băiețelui și să-l dezvolte pe mai departe.
 
      În unele culturi străvechi, băieții din familiile care conduceau un stat, un trib,un regat, o cetate,erau luați de lângă mame forțat și crescuți departe unul de altul, doar cu tatăl și alte modele masculine, în care femeia servea doar roluri de menajere, cu scopul de a-și dezvolta autoritatea, masculinitatea și capacitatea de conducere, fără a învăța să-și  exprime emoțiile și a ține cont de ele și pentru a avea relații cu femei până își va găsi pe cea alături de care va conduce mai departe ceea ce tatăl său a condus ( regatul, tribul etc).
  
     Pentru că atunci când băiețeii trebuie să se detașeze de mamă, sexualitatea lui este în joc, NU idenditatea!

6 comentarii:

  1. Sunt foarte fericit că l-am contactat pe Dr. Wealthy care m-a ajutat să-mi revin fostul soț de la o altă femeie după 3 ani de separare. Sunt foarte fericit pentru că nu am crezut niciodată în turnarea vrăjilor și în contactarea rudelor de vrăji pentru a rezolva problema mea, dar după 3 ani de a mă separa de soțul meu fiind singur, a trebuit să-l contactez pe Dr. Wealthy după ce am citit despre el online și despre cum a ajutat oamenii . Sunt foarte bucuros că am făcut-o. Soțul meu s-a întors la mine în 48 de ore, m-a implorat și copiii care au avut nevoie de tatăl lor înapoi cu ei și sunt foarte fericit. L-am găsit pe acest bărbat prin mărturii că poate rezolva probleme de sarcină și dragoste, motiv pentru care l-am contactat pentru a mă ajuta și în 48 de ore soțul meu s-a întors acasă și trăim fericiți împreună. Adresa de e-mail este wealthylovespell@gmail.com sau numărul aplicației Whats la +2348105150446

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua tuturor, eu sunt Edith Katty, trăiesc în Irlanda, vreau să mulțumesc și să onor pe DR.WEALTHY pentru munca deosebită pe care a făcut-o pentru mine, mi-a adus iubitul în 72 de ore pe care nu am crezut că va trece vreodată. în viața mea, dar acest mare om DR.WEALTHY mi-a dovedit că puterile pot face minuni, am primit contactul său de la un prieten din Irlanda, pe care l-a ajutat, acest prieten de-al meu mi-a spus că acest om este grozav, dar m-am simțit ca hmm Esti sigur? pentru că cu greu cred aceste lucruri, așa că mi-a spus să nu-mi fac griji că atunci când îl contactez, că îmi garantează 100% că iubitul meu se va întoarce, dar dacă nu merge, el va fi cel care va da mi-am înapoiat banii, pentru a-i arăta sinceritatea, mi-a dat documentele casei sale, că dacă nu funcționează și nu mi-a plătit banii pe care i-am cheltuit, că ar trebui să-i strâng casa și el mi-a dat toate documentele , am fost atât de surprins că a fost atât de serios, așa că l-am contactat și i-am spus ce vreau, mi-a spus doar că totul va fi făcut în 72 de ore, așa că cu asigurarea prietenului meu mi-a dat că a avut încredere, așa că în următoarele 72 de ore, când mi-a spus că am auzit doar o lovitură la ușa mea, nu știam niciodată că este omul meu, așa că am deschis ușa, primul lucru pe care l-a făcut a fost să meargă în genunchi , a început să mă roage să-l iert că i-a părut foarte rău pentru toate, am fost cu adevărat surprins și am fost și fericit, așa că l-am iertat și acum trăim împreună fericiți ca niciodată și folosesc mass-media pentru a-mi invita prietenii la nunta mea, care va avea loc pe 29 februarie 2020, sunt foarte fericit, mulțumesc domnului Daniel care mi-a oferit contactul și onoarea participați la DR.WEALTHY, care a ajutat foarte mult, dacă aveți aceeași problemă sau aveți orice fel de boli și aveți nevoie de ajutorul său, vă rugăm să trimiteți un e-mail la DR.WEALTHY prin wealthylovespell@gmail.com și să primiți orice fel de ajutor, aici WhatsApp lui +2348105150446. accesați site-ul http://wealthyspellhome.over-blog.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt atât de încântat, deoarece căsătoria mea ruptă a fost restabilită, iar soțul meu s-a întors după ce ne-a părăsit pe mine și pe cei doi copii ai noștri pentru o altă femeie. După 8 ani de căsătorie, eu și soțul nostru am fost într-o ceartă sau alta până când în cele din urmă m-a părăsit și s-a mutat în California pentru a fi cu o altă femeie. Am simțit că viața mea s-a terminat și copiii mei au crezut că nu-și vor mai vedea tatăl. Am încercat să fiu puternic doar pentru copii, dar nu am putut controla durerile care mă chinuiesc inima, inima mea era plină de dureri și dureri pentru că eram cu adevărat îndrăgostit de soțul meu. În fiecare zi și noapte mă gândesc la el și îmi doresc întotdeauna să se întoarcă la mine, eram foarte supărat și aveam nevoie de ajutor, așa că am căutat ajutor online și am dat peste un site web care sugerează că Dr.Wealthy poate ajuta să revină la ex. rapid. Deci, am simțit că ar trebui să-l încerc. L-am contactat și mi-a spus ce să fac și am făcut-o apoi a făcut o (Vrajă de dragoste) pentru mine. 28 de ore mai târziu, soțul meu m-a sunat cu adevărat și mi-a spus că îi este atât de dor de mine și de copii, atât de uimitor !! Așa că așa s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie și și-a cerut scuze pentru greșeala sa și pentru durerea pe care mi-a provocat-o mie și copiilor. Apoi, din acea zi, Căsătoria noastră a fost acum mai puternică decât a fost înainte, totul datorită doctorului Rich. el este atât de puternic și am decis să împărtășesc povestea mea pe internet, încât dr. Vrăjitor, real și puternic, care mă voi ruga mereu să trăiesc mult pentru a-și ajuta copiii în vremea necazurilor, dacă ești aici și ai nevoie de Ex înapoi sau soțul tău s-a mutat la o altă femeie, nu mai plânge, contactează acum acest puternic turnător de vrăji. Iată contactul său: Trimiteți-l prin e-mail la: Cont: wealthylovespell@gmail.com, vizitați site-ul web http://wealthyspellhome.over-log.com puteți să-l sunați sau să-l adăugați pe Whats-app: +2348105150446, MULTUMESC Dr.Wealthy

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună tuturor, sunt atât de încântat că soțul meu a revenit după ce m-a părăsit pentru o altă femeie. Soțul meu avea o aventură cu un coleg de serviciu și îl iubesc atât de mult pe soțul meu, dar el mă înșela cu colegul său de muncă și această fată cred că folosește vrăjitorie sau magie neagră pe soțul meu pentru a-l face să mă urască și asta a fost atât de critic și de necunoscut, plâng toată ziua și noaptea ca Dumnezeu să-mi trimită un ajutor ca să-l aduc înapoi pe soțul meu! Eram foarte supărat și aveam nevoie de ajutor, așa că am căutat ajutor online și am dat peste un site web care sugerează că Dr.Wealthy poate ajuta să-și revină rapid un fost iubit. Deci, am simțit că ar trebui să-l încerc. L-am contactat și mi-a spus ce să fac și am făcut-o, apoi mi-a făcut o vrajă de dragoste. 22 de ore mai târziu, soțul meu m-a sunat cu adevărat și mi-a spus că îi este atât de dor de mine, Doamne! Am fost atât de fericit și astăzi sunt din nou fericit cu bărbatul meu și trăim împreună cu bucurie și îi mulțumesc puternicului jucător de vrăji Dr.Wealthy, el este atât de puternic și am decis să împărtășesc povestea mea aici. dacă ești aici și Iubitul tău te refuză sau soțul tău s-a mutat la o altă femeie, nu mai plânge, contactează-l pe Dr.Wealthy pentru ajutor acum .. Iată adresa lui de e-mail, wealthylovespell@gmail.com
    El face, de asemenea, următoarea vraja
    Vrajă de sarcină
    Vraja dragostei
    Vraja de mărire a penisului
    herpes
    Vrajă câștigătoare
    WhatsApp-ul său +2348105150446

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs.
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Este un privilegiu să împărtășești lumii această mărturie miraculoasă. Sunt Beth Walters din Anglia. Soțul meu a divorțat de mine cu 4 luni în urmă și am fost plin de remușcări pentru că nu știam ce să fac pentru a modifica problemele cu soțul meu. Am căutat ajutor pe internet cu privire la modul în care aș putea obține ajutor în căsnicia mea și am descoperit martori minunați despre VRAJA DE IUBIRE SĂNĂTOSĂ care a fost progresivă cu vrăjile sale. Am luat legătura cu el și iată că Dr.Wealthy mi-a spus că îmi va pregăti o vraja care să-l aducă înapoi pe soțul meu. Eram sceptic, dar nu aveam altă opțiune decât să lucrez cu el. 2 zile mai târziu, soțul meu m-a sunat că se întoarce acasă și din acea zi și până în acest moment, am trăit pașnic. S-a întors acum cu atâta dragoste și grijă. astăzi mă bucur să vă anunț cu toții că acest jucător de vrăji are puterea de a aduce înapoi iubitorii și cel mai surprinzător lucru este că dragostea noastră este foarte puternică acum, fiecare zi este fericire și bucurie. și Nu există nimic ca a fi cu omul pe care îl iubești. Îl voi recomanda pe Dr.Wealthy oricui are nevoie de ajutor. Dacă aveți vreo problemă, contactați Dr.Wealthy, vă garantez 100% că vă va ajuta !!.

    wealthylovespell@gmail.com

    Scrieți-l pe Whats-app +2348105150446

    RăspundețiȘtergere